לוגו ג'אמפ קידס

השכרת מתנפחים לאירועים

איך לתכנן הפקת אירוע עם מתנפחים לילדים אחרי הקיץ

חולמים על אירוע מקפיץ שהקטנטנים לא ישכחו? לא תאמינו כמה זה קל! כך תתכננו ותפיקו אירוע חוויתי עם מתנפחים לילדים אחרי הקיץ

הפקת אירוע הכוללת מתקנים מתנפחים לילדים אחרי תקופת הקיץ מהווה אתגר לא קטן. אירוע שכזה דורש תכנון קפדני, במיוחד בכל הנוגע לתקני בטיחות, שיקולי אחריות ומציאת חברה להשכרת מתנפחים. רוצים לתכנן לילדים שלכם חגיגה מיוחדת שלא ישכחו? חשוב לכם להפתיע עם אירוע מלא אנרגיות שיגרום לכולם לקפוץ וליהנות? הכנו עבורם את המדריך השלם לתכנון מסיבה שכולה כיף גדול, בואו נתחיל.

למה לבחור במתקנים מתנפחים לאירוע לילדים?

כהורים, חשוב לנו להצליח לחדש ולהפתיע את הילדים שלנו בכל אירוע מחדש. עם הזמן והשפע הרב שמקיף אותנו מכל עבר, הטיק טוק והטרנדים שמתחלפים מדי שבוע, סף הריגוש רק עולה ואיתו הסטנדרטים הגבוהים של הקהל הצעיר, שיודע בדיוק מה הוא אוהב. למרות כל זאת, כבר שנים רבות שמתנפחים לילדים נחשבים לאחת הבחירות המובילות ביותר עבור אירועים לילדים ובני נוער. 

מדובר בבחירה מנצחת עבור ימי הולדת בטווח רחב של גילאים, מפעוטות וגיל גן ועד בני נוער. למה? פשוט כי מתנפחים להשכרה מצליחים לסחוף אחריהם את האורחים בכל מסיבה. 

אחת הסיבות להצלחה המסחררת של המתנפחים בכל גיל היא ההיצע הגדול וטווח האפשרויות הכמעט אינסופי בו הם מגיעים: מתקנים מתנפחים לרצפה ומתקני ספורט תחרותיים שמכניסים המון הומור ואתגר, מתנפחי מים רטובים ומרעננים ומתקני אקסטרים הם רק חלק קטן מהם. וכמובן איך אפשר בלי מתנפחים בדמויות אהובות על הילדים כמו מתנפח פוקימון, מתנפח מיניונים, מתנפח טום וג'רי, מתנפח ספיידרמן וכל מתקן מתנפח שהילדים שלכם יכולים לדמיין.

מתנפח גמבו ספורט-מידות המתנפח
מתנפח פוקימון

הפקת אירוע מוצלח מתחילה בבטיחות

באירועים כמו בחיים, לפני שמתחילים לכייף, חשוב לדאוג לכל הפרטים הקטנים. אחת הנקודות החשובות ביותר בכל הפקת אירוע היא השמירה על אמצעי בטיחות, במיוחד כשמדובר באירוע בו רוב המוזמנים הם ילדים. הנה כמה דברים שחשוב שתוודאו מראש:

  • בטיחות ציוד: הקפידו לבחור בחברת השכרה מוכרת העומדת בתקני בטיחות. ודאו שהמתנפחים שיגיעו לאירוע מתוחזקים היטב, נבדקים בקביעות ומותקנים כראוי. בנוסף, במיוחד בעונת החורף ובסתיו, חשוב שחברת ההשכרה תעגן כל מתקן מתנפח בצורה מאובטחת למניעת תאונות כתוצאה מרוח או תנועה.
  • אחריות וביטוח: ודאו שחברת ההשכרה מחזיקה בכיסוי ביטוחי המגן עליכם מפני תאונות או פציעות שעלולות להתרחש במהלך האירוע. בנוסף, הקפידו לקבוע מראש כללים והנחיות ברורות לילדים והוריהם לגבי שימוש והתנהגות נכונה במתנפחים.
  • פיקוח ואיוש: מומלץ להוסיף לאירוע נוכחות של איש צוות מיומן שיוכל לשלוט בכניסה ובתנועת הילדים, כדי להבטיח משחק בטוח בתוך כל מתקן מתנפח.
בטיחות
מתנפח בריכת כדורים

לחבילות פרטים והזמנות, צלצלו עכשיו
079-5800073

מלאו את הטופס ונחזור אליכם בהקדם האפשרי

כשמזג האוויר הופך לחלק מהחגיגה

הפקת אירוע במזג אוויר הפכפך מכניסה אלמנט בלתי צפוי לכל יום הולדת או מסיבה. לכן, חשוב לתכנן את האירוע תוך התחשבות במזג אוויר קריר ואפשרות של גשם. בעונת החורף אנו ממליצים בחום לבחור לוקיישן מקורה כמו אולם, בית פרטי גדול או אפילו אוהל גדול מחומם, שיבטיחו סביבה נוחה לילדים, לא משנה כמה סוער בחוץ. בכל הקשור למתנפחים, חשוב שתתייעצו מראש עם חברת ההשכרה לגבי בחירת מתקנים מתנפחים המתאימים לתנאי הסתיו או החורף.

אם האירוע צפוי להתקיים בשבוע קר וגשום, הקפידו לתכנן פינות ישיבה נעימות להורים וחימום מספק בכל חלקי המתחם, כדי שכולם יוכלו ליהנות גם במזג אוויר קר במיוחד.

במסיבה הזו אי אפשר להשתעמם

הפקת אירוע בלתי נשכח מורכבת משילוב נכון בין אכילה, אטרקציות ופעילויות שונות. שלבו באירוע פעילויות כמו משחקים שונים המתקיימים באזורי המתנפחים, אזור יצירה, איפור גוף ואזורים נוספים בהם מתחם אוכל הכולל שלל סוגי כיבוד ודוכני מזון, שיהפכו את האירוע למהנה ומלא עניין עבור המשתתפים.

זכרו, הפקת אירוע הכוללת מתנפחים לילדים בעונת הסתיו או החורף דורשת הקפדה על תקני הבטיחות הנדרשים, אחריות מלאה וכמובן שיתוף פעולה עם חברת השכרת מתנפחים אמינה, בכל שלבי האירוע, מרגע ההקמה ועד הפירוק. על ידי בחירה בחברת השכרת ציוד מנוסה ומקצועית, המספקת מתקנים מתנפחים איכותיים, תוכלו להגיע לאירוע בראש שקט וליהנות מחגיגה שתשאיר אצלכם זיכרון מתוק לעוד שנים רבות.

פודטראק המבורגר
פוד טראק לפלאפל וסביח

מחפשים מתנפחים להשכרה? אצלנו יש הכול!

מתקנים מתנפחים לילדים משכירים במקום אחד: ג'אמפ קידס. אז למה כדאי לכם לבחור דווקא בנו? מכיוון שאצלנו תמצאו שפע ומגוון רחב של מתנפחים מגניבים לילדים. השירות שאנו מעניקים ללקוחותינו הוא שירות אדיב, תפעול מקצועי ובטיחותי והמחיר הוגן ביותר ומשתלם. אז מה עוד אתם צריכים? אם החגיגה המושלמת עבור ילדיכם היא בראש מעיינכם, אנחנו נשמח להגשים את החלום יחד איתכם.

באתר שלנו תוכלו למצוא את חבילת המתנפחים המושלמת בהתאם לתקציבכם, לסוג האירוע, גיל וכמות המשתתפים. אצלנו תמצאו מתנפחים ומתקנים חווייתיים המתאימים לכל עונה בשנה, ממתקנים יבשים ועד מתקני מים שיהפכו כל מסיבה למרעננת במיוחד! לקבלת הצעת מחיר אטרקטיבית השאירו את פרטיכם כאן ונחזור אליכם בהקדם.

דילוג לתוכן