לוגו ג'אמפ קידס

השכרת מתנפחים לאירועים

אטרקציות לבר מצווה

ג'אמפ קידס – החברה שמקפיצה לכם את האירוע לגבהים חדשים

מחפשים אטרקציות מיוחדות לאירועים? רוצים לשדרג את חוויית הילדים באירוע שאתם עורכים? רוצים להפוך את אירוע הבת מצווש / בר מצווש שלכם לבלתי נשכח, כיפי ומהנה? הגעתם למקום הנכון והכל תחת מקום אחד!

בג'אמפ קידס תוכלו למצוא מגוון רחב של אטרקציות לאירועים בר מצווה, בת מצווש ועוד. עם מגוון רחב של אטרקציות חדשניות, ייחודיות ומגניבות כל אחת ואחד יכולים למצוא את עצמם בין שלל האטרקציות שלנו – כל מה שנשאר לכם לעשות זה להחליט באיזה אופן בא לכם להפתיע את האורחים שלכם, כל השאר עלינו.

אטרקציות לבר מצווש

אירועי הבר מצווש / בת מצווש הפכו משכבר להפקות מושקעות ונדיבות. חתני וכלות השמחה בתחילת גיל התבגרותם נוטים להפליג בדמיונם עם אירוע חלומותיהם תוך ההשפעה החיצונית הנכנסת לחייהם מהרשתות החברתיות, בעוד שאתם, ההורים, שואפים להגשים את חלומם בתקווה לעשות זאת בצורה מחושבת ושקולה אשר תטיב עם כל הצדדים. אצלנו גם תוכלו להגשים. בזכות מגוון רחב ומיוחד של אטרקציות העומדות לרשותנו כל הפקה וכל אירוע יהפכו בצורה יצירתית ומקצועית לאירוע חד פעמי, משמח ומהנה במיוחד.

מתאימים לכם אטרקציה לפי רצונכם

אז מי אמר בר מצווה/ בת מצווה של פעם בחיים? אנו יודעים להתאים את עצמנו לפי סגנונכם, הצרכים והתקציב שלכם – הכול בר הגשמה ובמחירים שפויים. יתרה מזאת, כל אטרקציה שלנו מופקת ביתר תשומת לב על הבטיחות בכל אירוע שאנו לוקחים בו חלק. לחברתנו עומדים כל הביטוחים הנדרשים להפעלת האירוע שלכם בצורה המיטבית. מה גם שכל אטרקציה שלנו מופעלת תמיד על ידי מפעיל או צוות מוסמך ומקצועי מטעמנו, על מנת להבטיח לכם את השירות המקצועי, הבטיחותי, היעיל והטוב ביותר שאתם והמשתתפים באירוע יכולים לקבל. אז אם אתם מחפשים אטרקציות לאירועים בר מצווה או בת מצווה- אל תהססו, אנחנו הכתובת עבורכם!

לפי התנאים העומדים לרשותכם נבנה ביחד אתכם את החבילה האטרקטיבית שתתאים בצורה המושלמת לאירוע שלכם, תוך התחשבות באורחים שהזמנתם, והכי חשוב, בילדכם הנמצא באחד מהימים המרגשים והחשובים בחייו.

ועכשיו, הנה זה בא: נבחרת החלומות שלנו שתהפוך גם את האירוע שלכם לאירוע המדובר של השנה, אם לא המוכתר כאירוע מספר אחת של השנה! כן, אנחנו לא מגזימים. כשתזמינו, תבינו.

מתנפחים ונהנים

מבחר גדול של מתנפחים להשכרה / מתנפחי מים / מתנפחי אתגר וספורט – מגוון רחב של מתנפחים המתאימים לכל הגילים ולכל האירועים. ניתן לשלב בין כמה סוגים שונים של מתנפחים.

אתה תותח

תותחי קצף – יש ברשותנו תותחי קצף חזקים המבוססים על סבון מיוחד באישור משרד הבריאות שאינו שורף בעיניים, אשר יכולים לירות קצף למרחק של עד שנים עשר מטרים, כשתוך זמן קצר הקצף יכול להיערם לגובה של עד מטר וחצי, תוך עמידה בכל תקני הבטיחות והחשמל האירופאים. מה שיהפוך כל מסיבה לרטובה, מקפיצה ושמחה.

חגיגה בסנוקר

שולחנות משחק – מגוון רחב של שולחנות משחק אשר יתאימו לבנים, בנות, לכל אירוע ולכל הגילים, כולל למבוגרים, לדוגמא: כדורגל, סנוקר, הוקי אוויר, פינג פונג וכדורסל.

אני יכול לעוף בלי לדעת לעוף

משחקי מציאות מדומה – משחקים אשר הפכו לשם דבר בקרב גיימרים ובכלל. מדובר במשחקים חדישים הפועלים באמצעות טכנולוגיה מתקדמת המאפשרת להיכנס ממש אל תוך עולם המשחק באופן מוחשי ולהפוך לאחד מהשחקנים הפיקטיביים. המשחקים מתאימים לכולם, כולל למבוגרים.

כד קטן, כד קטן

סדנת קדרות אובניים – סדנה או פעילות יומית עם ילדים אשר תלמד אותם קדרות באמצעות אובניים. אנחנו מגיעים עם כל הציוד הנדרש לכל מקום אליו תרצו ובכך מפעילים ומאתגרים את חושי המימוש, היצירתיות והקואורדינציה של המשתתפים. הפעילות מתאימה לכולם, למבוגרים ולילדים כאחד, החל מגילאי פעוטות.

בייבי דרייבר

קארטינג – קארטינג פדלים לילדים המותאם לנהיגה בכל סוג שטח שתבחרו.
ניתן לבחור בין קארטינג יחיד, קארטינג זוגי, קארטינג לרביעייה וקארטינג עם עגלה נגררת.
ניתן לשלב בין כמה סוגים שונים של קארטינג באירוע ולהתאים את הפעילות למספר רחב של גילים.

קיסריה, היר ווי קאם:

מיני גולף – מיני גולף מסיבי וארוך אשר מתאים לכולם, כולל למבוגרים בכדי לאפשר חווית משחק מהנה לאורך זמן.

זהבה ושלושת הדובים

בובות ענק – מבחר דמויות של חיות לבחירתכם. בובות ענק המסתובבות בשטח האירוע תמיד מושכות את תשומת ליבם של כולם – ילדים ומבוגרים כאחד, תוך שהן משעשעות ומשמחות את הקהל אשר ירצה להצטלם איתם למזכרת. תוספת שתשדרג כל אירוע ותספק לאורחים שלכם הומור והנאה משובבי לב.

רוח, רוח! רוח, רוח! למה לא תשכב לנוח?

בובות רוח מרקדות – בובות בגבהים משתנים שבין ארבעה מטרים לעד שישה מטרים, משמשות כהעשרת שטח האירוע ומהוות מקור למשיכת תשומת לב ולהתפעלות בקרב האורחים.

זוכר את החדר? בלונים-בלונים בתקרה

סידור בלונים – סידורי בלונים יפיפיים ומיוחדים בשלל סגנונות ועיצובים משתנים שיתאימו לכל חלל ולכל שטח שבו מתקיים האירוע. בזכות הסידורים המקצועיים והמהממים שלנו האירוע שלכם יועשר, יקושט וישודרג באלפי מונים, תוך התפעלותם של האורחים שלכם.

הוט דוג

דוכני מזון – באפשרותנו לספק לכם מגוון רחב של דוכני מזון המיועדים לכל סוגי האירועים המתקיימים במתחם חיצוני או פנימי – לבחירתכם. אנו משתמשים בחומרי גלם טריים ואיכותיים, תוך שימת לב על השירות והאיכות של המוצר המוגמר אשר יוגש לכם ולאורחים שלכם לאחר הכנתו במקום. ניתן לבחור בדוכן אחד או לבחור מתוך מגוון החבילות שלנו המרכיבות כמה סגנונות של דוכני מזון את החבילה המדויקת ביותר עבורכם והאירוע שלכם. אנחנו מציעים דוכן מכונת פופקורן, דוכן עם מכונת נקניקיות, דוכן שערות סבתא, מפל שוקולד, וופל בלגי, מכונת שתיה ועוד…  והכי חשוב, המזון שאנו מציעים הוא תמיד מזמין וטעים, וקולע לטעם של כולם.

כל זאת ועוד יכולים להעצים ולשדרג את חווית האירוע המתוכנן שלכם ולהפוך אותו לאירוע שתמיד חלמתם עליו – הכול תלוי בכם.      נשמח לעמוד לשירותכם ולייעץ לכם בכל שאלה והתלבטות. אנו כאן בשביל להרכיב עבורכם וביחד איתכם את האטרקציות שיקפיצו לכם את האירוע בעשרות מונים ויהוו מקור לשמחה והנאה בלתי נשכחות עבורכם, ילדכם וקהל המוזמנים שלכם, והכל לפי מה שנכון לכם ולאירוע המיוחל. אז מי אמר: "כל הילדים קופצים רוקדים, כל הילדים קופצים רוקדים… מרימים את הידיים גבוה לשמיים" ולא קיבל?!

מתנפח קרנבל
מתנפח ספידרמן
מתנפח חד קרן
מתנפח עם 2 מגלשות מים
דילוג לתוכן