לוגו ג'אמפ קידס

השכרת מתנפחים לאירועים

לוגו ג'אמפ קידס

חבילות דוכני מזון

דוכני מזון לאירועים זה אנחנו

חבילות דוכני המזון של ג׳אמפ קידס מיועדות לכל סוגי האירועים במתחמים פתוחים או במתחמים סגורים.
מחפשים דוכני מזון לאירועים? דוכני אוכל שיוכלו לספק מזון לילדים ביחד עם השכרתם של מתקנים מתנפחים? אנחנו בג'אמפ קידס יכולים לספק לכם את הפתרון האולטימטיבי!
ג'אמפ קידס מציעים לכם דוכני אוכל לאירועים שיהפכו את האירוע שלכם הכולל מתנפחים מגניבים לאירוע- יום הולדת, מסיבה, בר מצווה או בת מצווה ויהפכו אותו לחגיגה אחת גדולה ושמחה, בליווי של דוכני מזון לילדים- שילדים באמת אוהבים ובמחיר אטרקטיבי.

האוכל בדוכני המזון שלנו מוגש טרי ומוכן במקום, עם כל הניחוחות הרבים שירגשו את האורחים, ולא שכחנו להתאים לכם גם צוות עובדים אחראי ומנוסה. הצוות שלנו יכין את המזון במקום בפני האורחים שלכם ויגיש להם את המטעמים. בצורה כזו שהאירוע שלכם יהיה פשוט מ ו ש ל ם.

לחבילות פרטים והזמנות, צלצלו עכשיו 079-5800073

מלאו את הטופס ונחזור אליכם בהקדם האפשרי

דוכני מזון לאירועים קטנים זה רק JumpKids

מי מאיתנו לא היה רוצה שיהיה  לו אירוע מוצלח וכיפי? זה לא משנה אם זה יום הולדת, בת מצווה או בר מצווה, מסיבה לגן או חגיגה עם החברים. אירוע מוצלח מתחיל בארגון קפדני וכמובן אוכל והפעלות- במיוחד כאשר האירוע מיועד לילדים.
אז אנחנו ב JumpKids דאגנו לסדר לכם דוכני מזון במחיר אטרקטיבי, כך שלא תצטרכו להתרוצץ ולדאוג חלילה לפן הקולינרי.
חברת JumpKids מומחית בארגון ותפעול של דוכני מזון לילדים ומבוגרים ובכלל בתפעול שקט, איכותי ואדיב של דוכנים לאירועים.

עושים לכם את האירוע עם דוכני אוכל אטרקטיביים

היות ואנו עתירי ניסיון בתחום של דוכנים לאירועים, אנחנו מבינים כי לכל אחד יש את היכולות שלו והתקציב שאותו הוא מקצה לאירוע שהוא רוצה להפיק. בדיוק לשם כך, דאגנו להתאים לכם חבילות המתאימות לכל כיס ועם שוני ומגוון בתפריט. הדגש שלנו הוא סביב סוגי המתנפחים שעימם תוכלו כאמור להשכיר דוכני מזון לילדים. חשוב לזכור כי רוב הדוכנים המגיעים עם מתקן מתנפח או שניים, מתאימים לא רק לילדים כי אם בהחלט גם למבוגרים. בינינו, מי לא אוהב פופקורן, פנקייק נקניקיות, ברד או שניצלונים?  אז בואו נעשה לכם סדר בחבילות שאנחנו מציעים לכם.

 

עושים לכם שמח

כבר ברור לכם שבחרתם להשכיר כמה מתנפחים- אז מה עם לעשות קצת שמח? מה עם להוסיף דוכני מזון לילדים עם עמדות אוכל שהן בול מה שילדים אוהבים?
אם יש משהו שלמדנו במהלך השנים- זה לזהות את אותם הדוכנים שילדים פשוט אוהבים. אז הנה כמה דוכני מזון לילדים שיהפכו כל מסיבה לחגיגה אמיתית. עם המתנפחים שלנו תוכלו להשכיר מכונה המייצרת צמר גפן מתוק ומגניב שכל ילד אוהב לאכול, פנקייק הולנדי עם ניחוחות מדהימים ותוספות מעל. אנחנו כמובן גם משכירים דוכן מכונת נקניקיות שילדים פשוט מטורפים עליהן ובנוסף לכך, גם איש צוות שיתפעל לכם את הדוכנים ויוריד לכם את כאב הראש של ההתעסקות.
אז אם בדוכני אוכל עסקינן, זוהי ללא ספק עסקה שתעשה לכם אירוע שמח ומתאימה לעד 50 איש באירוע ומשתלמת ביותר.

מכונת נקניקיות להשכרה- השכרת מכונת נקניקיות בזול - JumpKids

מקפצים ונהנים עד השמיים

רוצים להשכיר 3-4 מתנפחים ושיהיה לכם פתרון קולינרי אפילו יותר אטרקטיבי? רוצים דוכני אוכל לאירועים יותר מפונפנים? אנחנו יכולים בהחלט להציע לכם קצת יותר … בהשכרת 3-4 מתנפחים, אנחנו מציעים לכם להשכיר מכונת ברד בטעמים שונים שתצנן או תקפיא את הפה והמוח, ואם זה לא מספיק, אז בנוסף יש דוכן וופל בלגי משובח עם ניחוחות מהממים שיגרמו לאורחים רק לרוץ ולבקש עוד מנה- עם שלל תוספות שניתן לשים מעל.
ועוד לא דיברנו על קצת בשר… לבחירתכם דוכן שניצלונים או המבורגרים וכמובן איש צוות מנוסה ומיומן שיתפעל את כל האופרציה הזו, ויאפשר לכם ליהנות מאירוע מתוקתק ונטול דאגות.
נציין כאמור כי גם חבילה זו מיועדת לאירוע של עד 50 איש. 

דוכן ברד
וופל בלגי

קופצים לגובה ונהנים מדוכני מזון לאירועים משובחים

אם אתם בעניין של להשכיר 5-8 מתנפחים לאירוע נוצץ במיוחד שיגרום לילדים ולמבוגרים פשוט להתפעל, זו יכולה להיות חבילת דוכני מזון אולטימטיבית עבורכם. כאן תזכו לאופציה משובחת ביותר ומגוונת משתי האופציות הקודמות של דוכני אוכל שהם לעילא ולעילא. בחבילה זו תקבלו עמדות אוכל לאירועים הכוללות דוכן פופקורן עם ריחות מעולים, שמניסיון כל האורחים אוהבים. בנוסף לו יש גם מכונת ברד בטעמים שתמיד כיף ללגום או לשתות בקשית. דוכן פנקייק עם ריחות מהממים שהוא ללא ספק אחד מאותם דוכני אוכל לאירועים שמושכים המון תשומת לב וביקוש.
אז אם עד כה לא הספיק לכם, אז דעו שיש לנו בנוסף עוד דוכן לאירועים – שבלעדיו אי אפשר- עמדת אוכל שכולה בשר. כאן תוכלו לבחור בין דוכן שניצלונים או המבורגר- לבחירתכם וכמובן שנספק לכם גם אנשי צוות המתפעלים את הדוכנים האלה. גם חבילה זו מתאימה לאירוע של עד 50 איש.

הפעלות לימי הולדת - ילדים מקפצים
דוכן המבורגר

פוד טראק- הדוכן המלהיב ביותר שלנו

אם כל מה שהצענו עדיין לא מספיק לכם, ברשותנו פוד טראק- משאית מזון ניידת המשמשת לדוכני מזון לאירועים מיוחדים.
כך שאם זה כבר יותר מעניין אתכם אנחנו מזמינים אתכם ליצור עימנו קשר או להתקשר לטלפון 079-5800073 ולקבל מאיתנו הצעת מחיר.

נאחל לכם בהצלחה- ונדבר.

פוד טראק-גלידה
דילוג לתוכן