לוגו ג'אמפ קידס

השכרת מתנפחים לאירועים

דוכני מזון להשכרה

לוגו ג'אמפ קידס

דוכני מזון להשכרה

השכרת דוכני מזון לאירועים

חברת ג'אמפ קידס שמה לעצמה מטרה לעבוד בסטנדרטים הכי גבוהים ולתת את התמורה הכי טובה בשביל אירוע מושלם.
מטרתנו היא לתת את השירות הטוב ביותר לכל ציבור ההורים שרוצים לקיים אירוע איכותי ביותר מצד אחד אך גם לא לחרוג מהתקציב המשפחתי. את זה ניתן לבצע באמצעות דוכני מזון להשכרה.

אנו בחברת ג'אמפ קידס מתמחים בהפעלת וגם השכרת דוכני מזון לאירועים. אנו משתמשים במיטב חומרי הגלם כדי להבטיח שהאירוע שלכם יהיה בלתי נשכח.

דוכני מזון למגוון רחב של אירועים

ברשותנו מגוון רחב של דוכני מזון להשכרה שמתאימים לכל סוגי האירועים ימי הולדת, בר מצווה, בת מצווה, חינות, חתונות, אירועי חברה, ימי גיבוש, כנסים מקצועיים, מפגשים חברתיים ועוד..

השכרת דוכני מזון לאירועים- משדרגים את האירוע

מתכננים להפיק אירוע בבית או בחצר ביתכם? מתכננים להזמין הרבה מוזמנים? כדאי לכם לשקול אולי במקום לבצע הפקה שלמה ומלאה של הכנות ובישולים להשכיר דוכני מזון שיפתרו לכם את כל הבעיות והדילמות בנושא.
השכרת דוכן מזון או כמה, הפכו למשימה פשוטה מאוד וקלה, כך שבמקום להיות טרודים בהכנת אוכל והגשתו במהלך האירוע, יש לכם דוכן אוכל אחד או יותר, עם אנשים מנוסים שיכולים לתפעל אותו עבורכם- פתרון אידיאלי לכל אירוע ולכל כיס. לדוגמה, דוכני מזון לימי הולדת יכולים להיות גם אטרקציה אדירה וגם חוויה של אוכל מהנה לילדים וגם למבוגרים. אפשר להגיש מספר סוגי מזון המתאים הן לילדים והן למבוגרים כך שכל אלה יסגרו לכם את הפינה, ויעניקו לאורחים חוויה כיפית ומהנה.

דוכני מזון לימי הולדת- עושים לכם חיים קלים

אם אתם מפיקים יום הולדת בבית או בחצר ביתכם- השכרת דוכני מזון לימי הולדת היא ממש מתבקשת. מדוע? מכיוון שדוכנים אלה מעניקים לכם פתרון בכמה מישורים:

  1. הדוכנים מתופעלים על ידי אנשים אחרים המומחים בתפעול עמדת המזון- זה כשלעצמו חוסך לכם זמן וטרדה או התעסקות עם המזון או השתייה ומפנה לכם זמן לפגוש אנשים ולומר שלום לכל האורחים, לבלות וליהנות ביום ההולדת.
  2. אתם לא צריכים להתעסק עם המכונות או עם המזון- זה יתרון גדול במיוחד אם מוזמנים ליום ההולדת שלכם או של ילדכם הרבה משתתפים. השכרת דוכני מזון לימי הולדת תעניק לכם בעיקר שקט נפשי והימנעות מהתמודדות עם כל התפעול סביבן. אתם יכולים להיות בראש שקט כי יש מקצוענים שמטפלים באורחים שלכם.
  3. עלויות זולות ביחס לתועלת- כאן אתם יכולים להבין כי עלות השכרת דוכני מזון לימי הולדת אינה גבוהה. לכן השכרת דוכני מזון ליום הולדת היא כמעט מתבקשת! זה גם זול וגם בעל ערך מוסף רב לאורחים שכן כולם רוצים לאכול אוכל מגניב ושיקי, וזה בדיוק מה שתקבלו כשתבצעו הזמנה. גם אם תשוו את המחירים לאלה של קייטרינג תוכלו לגלות פערים גדולים מאוד בהצעות המחיר של השניים. הדוכנים פשוט מאוד הרבה יותר זולים!
  4.  ימי הולדת לילדים מצריכים מזון שגם מתאים לילדים. אצלנו ב JumpKids תוכלו לקבל בדיוק את דוכני המזון שילדים אוהבים. אנו מבצעים השכרת דוכני מזון ליום הולדת כבר שנים רבות וברשותנו המון ידע וניסיון בתחום.
    אצלנו תוכלו להשכיר את דוכני המזון הבאים: דוכן מכונת נקניקיות שילדים אוהבים, דוכן עם מכונת פופקורן שכיף לנשנש, דוכן עם מכונת שערות סבתא המתאים במיוחד ליום הולדת של קטנטנים וילדים, מפל שוקולד לפונדו שוקולד כי מה יותר טעים מאשר טבילה של פירות וגבינות בשוקולד היישר ממזרקת השוקולד. וכמובן, לא שכחנו את הדוכן הכי שווה עם וופל בלגי חם ונימוח שפשוט נפס בפה עם סירופ מייפל או שוקולד ושלל תוספות.

דוכני מזון להשכרה- הפתרון הכי משתלם עבורכם

אם נסכם את הדברים, נגיע למסקנה כי דוכני מזון להשכרה הם הדרך הטובה ביותר להפיק כל אירוע בביתכם- בין אם זה יום הולדת לפעוטות או ילדים קטנים, או בין אם זה בר מצווה, בת מצווה או מסיבת סוויט סיקסטין- או אפילו מסיבת גיוס. יש בהם משהו מהפשטות שמכיל מכנה משותף גדול, ומאכלים שכולם אוהבים- במיוחד ילדים. דוכני המזון מאפשרים לכם להתנהל בחופשיות, ולהעביר את הניהול של המזון וההגשה לידיים מיומנות של מפעילים שעושים זאת על בסיס קבוע ומכירים היטב את המכונות ואת ההתנהלות עם האורחים.

אז מה יותר פשוט מזה?

אם החלטתם לבצע השכרה של דוכן מזון אנו מזמינים אתכם להתרשם מהחבילות שלנו ולבחור מה שמתאים לכם וליצור עימנו קשר בהקדם האפשרי או להתקשר לטלפון 079-5800073 , על מנת שנוכל לשריין עבורכם את יום האירוע שלכם ביומן שלנו. 

בהצלחה 🙂

דילוג לתוכן