לוגו ג'אמפ קידס

השכרת מתנפחים לאירועים

מתנפחי מים להשכרה

פה תוכלו למצא מגוון רחב של מתנפחי מים שמתאימים לכל הגילאים

מתנפחי מים הם אטרקציה מרעננת וכיפית במיוחד לחודשי הקיץ החמים.
ברשותנו מגוון רחב של מתנפחי מים, מגלשת מים, ומגוון רחב של מתנפחים המגיעים
במגוון גדלים וגבהים שונים שמתאימים לילדים קטנים ועד מבוגרים.
את המתקנים ניתן להפעיל בחצר הבית , בפארק ובטבע , ובמידה ואתם מפעילים אותם במקום ללא חשמל ניתן לשכור מאיתנו גנרטור.
בפניכם האפשרות לשכור את המתנפח ולהפעילו לבד ואו לאירועים יותר גדולים ומורכבים-אפשר להצמיד לכם מפעיל מיוחד לאירוע.
כל אירוע מופק ביתר תשומת לב לבטיחות, לחברה כל הביטוחים הנדרשים להפעלת אירוע. 
אצלנו תמצאו מגוון חבילות אטרקטיביות לכל אירוע, אנו נשמח לייעץ ולבנות עבורכם את החבילה המתאימה.

מתנפחי מים- האטרקציה המגניבה של הקיץ

מהם מתנפחי מים

אלה הם מתקנים מתנפחים המתאימים למים. רוב  מתנפחי המים מתאימים לאירועים המתקיימים בקיץ, בעיקר בבריכה, כך שהמתקן המתנפח למעשה צף לו על גבי המים.

כאמור ישנם גם מתקנים מתאימים למים ושלא חייבים לשים אותם בתוך מים או בריכה. לרוב אלה יהיו מגלשות שונות, מגדלי מים עם מגלשה או מתקנים שבהם יש בריכה קטנה אליה מוזרמים מים בעיקר על מנת שהילדים יוכלו לצנן את הגוף ולהשתכשך בה.

האטרקציה הרטובה שילדים אוהבים

אם יש משהו שילדים אוהבים, במיוחד בעונת הקיץ החמה בישראל זה להירטב. הם אוהבים להשפריץ מים אחד על השני, לטבול ולשחות בבריכה, להשתולל וליהנות ממים קרים וצוננים ביום קיצי וחם. לכן, אין זה פלא שמתנפחי מים להשכרה הם המתקנים המבוקשים ביותר בתקופת הקיץ.

אצלנו בג'אמפ קידס תוכלו למצוא מגוון רחב ומעניין של מתנפחי מים שיתאימו לכל אירוע קיץ שתקיימו לילדים. הם מתאימים למסיבת סוף שנת הלימודים, לימי הולדת, בר מצווה, בת מצווה, אירוע משפחתי משמח עם הרבה ילדים ועוד.
בכל אירוע שכזה תוכלו לבחור לכם מתנחי מים להשכרה- שיהפכו את האירוע שלכם מאירוע לחגיגה של ממש!

מגוון רחב של מתנפחים למים לכל אירוע משמח

אם רציתם להפוך אירוע לחגיגה ומסיבה של ילדים צוהלים- מתנפחי מים הם ללא ספק הכיוון הנכון. בג'אמפ קידס תוכלו למצוא מגוון רחב של מתקנים כגון:

מתנפח כדורגל מיםתנו להם לשחק כדורגל בשילוב עם מים וכבר תראו בעצמכם מה קורה 🙂

מתנפח בוב ספוגהוא צהוב והוא סלבריטי וכל ילד קטן כיום כבר מכיר אותו. אז מה הפלא שילדים פשוט אוהבים לקפוץ, להשתולל וליהנות במתקן בוב ספוג. ללא ספק זהו אחד המתקנים הפופולריים שלנו.

מתנפח טום וג'רי– אם יש דמויות שהן מאוד מפורסמות ומוכרות היטב לילדים- אולי בעיקר הודות לתעלולים ההדדיים- אלו טום וג'רי. בדומה לבוב ספוג, זהו מתנפח מים נפלא שילדים מאוד אוהבים עם אפשרות לקפוץ וליהנות וגם לגלוש במגלשה מגניבה מאוד. יש מנהרה שבה עוברים ובריכונת להשתכשכות של הילדים- ובקיצור… כיף חיים.

מגלשת טייפון אקסטרים– זוהי מגלשת אקסטרים המיועדת לילדים גדולים ומתבגרים. המגלשה מתנשאת לגובה של 8 מטרים ואורכה 18 מטרים. הגלישה במגלשה זו יוצרת תחושת אקסטרים, מזרימה המון אדרנלין, ותגרום לילדים ולמתבגרים ליהנות מכל רגע של גלישה בטייפון. אם זה לא מספיק רוצים להיות יצירתיים, ניתן לגלוש במגלשה זו עם אבובים- לשיפור החוויה ויצירת תחושה של אקסטרים אמיתי!

מתנפח אתגרון משולב בריכהאם אתם מחפשים מתנפחי מים שיותירו חותם על הילדים- זהו ללא ספק המתקן שאתם מחפשים. במתנפח זה ישנם לא מעט אתגרים.
הילדים יגלו מתנפח עם מכשולים שעליהם לעבור, טיפוס בתוך המתקן, ולסיום שתי בריכות גלישה ישירות לבריכה קטנה. כי מה יותר כיף מלגלוש ולהירטב ביום קיצי חם?

מגלשת מיני סליידמגלשת מיני סלייד היא מגלשה יפה ומגניבה המתאימה יותר לילדים קטנים מגיל שנתיים ועד גיל 9. כדי ליהנות הילדים יטפסו על סולם מותאם של המגלשה, ואז יגלשו למטה למרחק של תשעה מטרים.

כאמור ברשותנו עוד מתקנים של מתנפחי מים ומתנפחים להשכרה, אותם תוכלו לראות בגלילה באתר. אנחנו מזמינים אתכם לגלול ולהתרשם מהמגוון והמבחר, כמו גם להתאמה של המתנפחים לגילאים השונים. התאימו את המתנפחים שתרצו מבעוד מועד הן לתקציבכם, והן לגילאי הילדים המשתתפים בחגיגה.

אם יש לכם שאלה או שאתם צריכים עזרה- צוות המומחים של ג'אמפ קידס ישמח לעמוד לרשותכם. כל שעליכם לעשות הוא ליצור קשר באתר או להתקשר לטלפון    079-5800073 ונשמח להעניק לכם שירות איכותי ומקצועי שתצאו מרוצים.

מתנפחי מים להשכרה למגוון אירועים במחירים אטרקטיביים

.

דילוג לתוכן