לוגו ג'אמפ קידס

השכרת מתנפחים לאירועים

מיני גולף לילדים

לוגו ג'אמפ קידס

מיני גולף לילדים - המשחק המושלם

אחד מהמשחקים האהובים ביותר על הילדים בכול הגילאים(גם המבוגרים :))

המיני גולף שלנו הוא מסיבי מעץ עם מסלול לא קצר שמאפשר לכל הילדים

ליהנות ולשחק בכיף לאורך זמן.

אנחנו תמיד מצרפים מפעיל/מדריך שיעזור ינחה ויפקח על הילדים בזמן המשחק.

צלצלו עכשיו והזמינו לכם מיני גולף לאירוע שלכם.

אנחנו תמיד לשירותכם.

מהו מיני גולף ומה ההבדל בינו לבין משחק הגולף

זהו למעשה משחק אישי עם תחרות מול מספר מתמודדים המבוסס על יכולת קשר עין יד, קואורדינציה, יכולת חבטה איכותית ומדויקת וניתוח אנלטי של המכשולים , תוך ניסיון להתגבר עליהם בכמה שפחות חבטות ועד להכנסת הכדור לגומה.
בדומה לגולף, חוקי המשחק מאוד דומים. אך בעוד שגולף מצריך יכולות פיזיות ולעבור מרחקים גדולים בין גומה לגומה, גרסת המיני מבוססת על אתגרים דומים אך לא פחות מאתגרים ובשטח ובקנה מידה קטן יותר.


העובדה כי זהו משחק אישי, מאתגר שלא בהכרח נדרשות בו יכולות סופר ספורטיביות- הן הדבר שהופך אותו לכל כך פופולארי בקרב ילדים, בני נוער וגם בקרב מבוגרים. מיני גולף לילדים מספק מעבר לחוויה האישית גם חוויה מגבשת ומאחדת. זהו ללא ספק משחק מהנה שכיף לשחק בקבוצה- בין אם אלה בני משפחה, חברים דודים, אחים סבים וסבתות. היפה במשחק זה שהוא לא מאוד קשה ופיזי, ומאפשר לכל אחד ואחת לשחק וליהנות- גם לילדים וגם למבוגרים.

לאיזה גילאים מתאים מיני גולף לילדים

המשחק מתאים לילדים בני 8 ומעלה, אך אין זה אומר שילדים קטנים יותר אינם יכולים לשחק בו. אם רוצים לשתף ילדים קטנים יותר, אנחנו ממליצים על תמיכה וסיוע או עזרה של אחד ההורים או האחים-לסייע לילד.ה לחבוט היטב, לכוון, להסביר ובעיקר להנחות במהלך המשחק. כך, המשחק הופך להיות חווייתי, מקרב, מאתגר ובעיקר מגבש ומלמד. כי אין כמו חיבור בין ילדים לאחים הורים או סבים.
אז אל תגבילו את הילד- רק וודאו כי זה מתאים לו או לה, וסייעו במידת הצורך גם כדי להכווין וגם כדי ליצור תחושת הצלחה ולהימנע מתסכול מיותר- שהרי שזהו ללא ספק משחק מהנה.

השכרת מיני גולף לילדים

אז אם חשבתם עד היום שכדי ליהנות המשחק הנחשק צריך לנסוע למתחם אז דעו שכבר לא צריך! אנחנו בג'אמפ קידס משכירים משחק מיני גולף כולל מספר מסלולים מאתגרים ומהנים במיוחד. חוויית המשחק היא מהנה במיוחד לכל אירוע- יום הולדת, בת מצווה, בר מצווה, מסיבה או אירוע. המשחק מגבש מאחד ומאתגר ובעיקר מהנה- הודות לעובדה שהוא מאתגר אך אינו מצריך בהכרח יכולות ספורטיביות. יש בו ללא ספק מן המכנה המשותף הגבוה ביותר- שגורם לילדים להתאהב בו.

הנאה מובטחת

אנחנו בג'אמפ קידס מבינים כי המשחק כמו שהוא מאחד גם יכול להיות מאתגר. לכן בהשכרת מסלול המשחק אנו מצמידים לכם מפעיל או מדריך אשר יסייע יכווין ויעזור לילדים בעת המשחק. כל זאת על מנת לשפר את חוויית המשחק ולהפוך אותה בעיקר לכיפית ומהנה.

אטרקציות נוספות שאולי תרצו

אם יש לכם אירוע וחשבתם לעשות אותו מהנה במיוחד יש לנו עוד כמה הצעות מגניבות שיהפכו כל אירוע- החל מיום הולדת ועד להפקת אירוע משפחתי או יותר- לאירוע מהנה במיוחד לכם ולילדיכם.

אנו משכירים מגוון רחב של אטרקציות לילדים: אצלנו תוכלו לבצע
השכרת מתנפחים, השכרת דוכני מזון וחבילות משתלמות במיוחד. אנו מבצעים גם השכרת גנרטורים לאירועים ושלל אטרקציות כגון: קארטינג לילדים, שולחנות משחק להשכרה, השכרה והפעלה של משחקי מציאות מדומה ומשחקי ספורט עמדות מתנפחותהכול במחירים אטרקטיביים המתאימים לכל כיס.

צריכים עזרה או ייעוץ? צרו קשר או התקשרו 079-5800073 ונשמח לעמוד לרשותכם ולהתאים לכם את החבילה הטובה והמתאימה ביותר לאירוע שלכם.

דילוג לתוכן