לוגו ג'אמפ קידס

השכרת מתנפחים לאירועים

שבעה רעיונות מדליקים לחגוג בסטייל יום הולדת 10

יום הולדת 10 נחשב לחגיגה מרגשת במיוחד. הילדים מחליפים קידומת ונכנסים לגיל העשרה. אז איך מציינים את האירוע והופכים אותו לחוויה מהנה במיוחד? הנה7 רעיונות ליום הולדת שילדים יאהבו!

מתכננים מסיבת יום הולדת 10 בלתי נשכחת? שלבו בין אטרקציות מהנות ופעילויות מקפיצות לכיבוד טעים, מוסיקה שמחה ועוד הפתעות בכדי לספק לאורחים – הורים וילדים, בילוי מלא הנאה. מחפשים רעיונות ליום הולדת שיצליחו לחדש, לגוון ולהפתיע את הילדים? הגעתם למקום הנכון! מטורניר ספורט ועד שולחנות משחק ומשחקים וירטואליים קבוצתיים, כך תוכלו לשדרג את החגיגה.

מיני גולף לילדים

מסלול מיני גולף הוא רעיון ליום הולדת שתמיד עובד, בזכות השילוב ההרמוני בין תחנות מהנות, מכשולים ואתגרים מהנים שמבטיחים שעות של כיף וצחוק לכולם. המשחק מכניס אפקט של עניין נוסף לאירוע והופך את החגיגה למרשימה ומזמינה עבור ילדים ומבוגרים כאחד.

קארטינג לילדים

חגיגת יום ההולדת שלכם מתקיימת באזור שמאפשר יצירת מסלול קארטינג לילדים? זכיתם! קשה למצוא ילד או ילדה שלא יתלהבו ממכוניות קארטינג, המכוניות האלה מוסיפות אלמנט של ריגוש ותחרות ומצליחות לשמח אורחים בכל הגילאים.

משחקי ספורט מתנפחים

מתוך שלל רעיונות ליום הולדת יש רעיון אחד שתמיד מצליח לשמח, להפתיע ולרגש את כולם – משחקי ספורט מתנפחים. המשחקים האלו מציעים בידור ועניין ומזמינים את הילדים לפרוק אנרגיות בצורה הכי כיפית שיש. המתקנים המתנפחים מגיעים בשלל אפשרויות: קליעה למטרה, שער כדורגל מתנפח, עמדת כדורסל, מתנפח משחקי יריד, מתנפח חץ וקשת או השחלת טבעות. מגוון האטרקציות האלו יוצרים אווירה דינאמית ותוססת המעודדת את הילדים להשתתף וליהנות לאורך כל המסיבה. מתקני הספורט המתנפחים קלים לתפעול והם מצליחים לשדרג כל אירוע ברגע אחד. זאת, בזכות תחושת ההשקעה שהם יוצרים, ממש כמו בפארק שעשועים פרטי.

משחקי מציאות מדומה

עוד רעיון ליום הולדת הוא משחקי מציאות מדומה (VR) שמעניקים אווירה עתידנית מסקרנת. הקמת עמדות משחקי מציאות מדומה מספקים מענה לילדים בכל הגילאים שאוהבים משחקים וירטואליים, והם נחשבים לאלטרנטיבה מושלמת עבור אורחים חובבי גיימינג. עמדות המשחק מצוידות באוזניות ומשחקים מותאמים לגיל האורחים, כך שכל אחד מהילדים מוזמן לצאת למסע וירטואלי שכולו הרפתקאות מרגשות.

לחבילות פרטים והזמנות, צלצלו עכשיו 079-5800073

מלאו את הטופס ונחזור אליכם בהקדם האפשרי

טורניר הוקי אוויר

משחק שולחן הוקי אוויר נחשב לאחד האהובים והפופולאריים בכל הזמנים, בזכות שילוב מושלם בין אתגר ותחרות לבין פעילות מצחיקה ומשחררת. שולחן הוקי אוויר מתאים לילדים בטווח רחב של גילאים, לבנים ולבנות כאחד. מומלץ לשלב את המשחק לצד שולחנות משחק נוספים וכך ליצור מתחם שלם בו יתחלקו הילדים לקבוצות וכך יוכלו לנוע בתחנות, מבלי ליצור עומס באזור אחד.

שולחן כדורגל

עוד רעיון ליום הולדת שעובד כמעט בכל גיל הוא טורניר שולחן כדורגל. משחק שולחן כיפי ומותח שמזמין את הילדים להתחלק לקבוצות ולשחק יחד תוך עבודת צוות מגבשת. שולחן כדורגל נחשב לאחת הדרכים הטובות ביותר לחבר בין הילדים במסיבה ולגרום להם להשתתף ולקחת חלק פעיל.

טורניר פינג פונג

שולחן פינג פונג מככב בכל רשימת רעיונות ליום הולדת מוצלחת, ויש לכך סיבה טובה בהחלט. משחקי ספורט יוצרים אווירה של כיף, התרגשות והמון רגעים משמחים, מה שהופך את החגיגה למיוחדת באמת. אם אתם יוצרים מתחם משחקי ספורט, אל תשכחו את שולחן הפינג פונג שיכניס עוד עניין וכיף לבילוי.

מה עוד חשוב לקחת בחשבון כשמתכננים יום הולדת 10?

בנוסף לכל האטרקציות ברשימה, שולחנות המשחק הווירטואליים ומתקנים הספורט החווייתיים, אל תשכחו להשקיע גם באוכל. כל מי שכבר תכנן אירוע יודע שלכיבוד יש חלק חשוב בכל אירוע, במיוחד כשמדובר באירוע המוקדש לילדים. בכדי לספק חוויה מושקעת מא' ועד ת', אתם מוזמנים לשלב באירוע של ילדיכם עמדות מזון, דוכנים מעוצבים ויפים המציעים אוכל בריא וטעים, מנות קלילות ומהנות כמו המבורגר ונקניקיות וקינוחים מתוקים שישאירו טעם של עוד כמו פונדו שוקולד, וופל בלגי, שערות סבתא ועוד. תכננו פינת ישיבה נעימה המוקדשת לאכילה כך שהחוגגים יוכלו לשבת ולאכול בנחת, להיטען בכוחות מחודשים ולהמשיך לחגוג.  

אלו היו 7 רעיונות ליום הולדת שכדאי לכם לאמץ בדרך למסיבה המושלמת, עכשיו נשאר רק לחגוג! מזל טוב!

מחפשים מתקנים מתנפחים? אצלנו יש את כולם, ועוד!

מתקנים מתנפחים לילדים משכירים במקום אחד: ג'אמפ קידס. אז למה לבחור בנו? השפע והמגוון אינסופיים וכוללים שלל מתנפחים אטרקטיביים לילדים, השירות אדיב, התפעול מקצועי ובטיחותי והמחיר הגון, אז מה עוד צריך? אם אתם חולמים על החגיגה המושלמת עבור ילדיכם, נשמח להגשים את החלום יחד איתכם. אנו כאן כדי לבנות עבורכם את חבילת המתנפחים המושלמת בהתאם לתקציב שלכם, לסוג האירוע וגיל המשתתפים. אצלנו תמצאו מתנפחים ומתקנים חווייתיים המתאימים לכל עונה בשנה, ממתקנים יבשים ועד מתקני מים שיהפכו כל מסיבה למרעננת במיוחד! לקבל הצעת מחיר אטרקטיבית השאירו את פרטיכם כאן ונחזור אליכם בהקדם.

דילוג לתוכן