לוגו ג'אמפ קידס

השכרת מתנפחים לאירועים

כללי אצבע חשובים כשמבצעים הזמנת מתנפחים לאירועים

מתכוונים להזמין מתקנים מתנפחים לאירוע הקרוב שלכם, אבל לא בטוחים מאיפה להתחיל? זאת הכתבה בדיוק בשבילכם! הנה הכללים החשובים ביותר בבחירת חברה או ספק מתקנים מתנפחים לאירוע. נשאר רק לבצע לפי המדריך ואתם מסודרים

מתנפחים לילדים הם הדרך המושלמת להפוך כל אירוע לאטרקציה. ילדים אוהבים לקפוץ, להוציא אנרגיה, להשתולל ופשוט ליהנות. זו בדיוק הסיבה שמסיבה המשלבת מתנפחים לילדים נחשבת בילוי מושלם להורים ולקטנים כאחד. רגע לפני שאתם מתחילים לתכנן את האירוע שלכם, הנה כל מה שכדאי לקחת בחשבון לגבי הזמנת מתנפחים.

בטיחות לפני הכול

כדי שתוכלו ליהנות ולחגוג בראש שקט, חשוב שתוודאו מול חברת ההשכרה שכל הציוד באירוע הינו בטיחותי לשימוש ותקני. כלומר, שהמתקנים עומדים בכל התקנים הנדרשים. ושיש ביטוח לציוד ולאירוע. זוהי נקודה חשובה במיוחד שאין להקל ראש בה, היות ובמקרה של תאונה או פציעה חלילה של אחד מהמשתתפים, ילד או מבוגר, כל הצדדים יהיו מכוסים מבחינת הביטוח.

חשוב שתבדקו מראש מהי ההמלצה מבחינת נוכחות של אנשי צוות במקום בזמן האירוע. הזמנת מתנפחים להשכרה היא משימה די פשוטה והמתנפחים מאפשרים תפעול קל. עם זאת, בחלק מהמקרים תפעול המתנפחים בשטח דורש לעיתים נוכחות של איש צוות אחראי על המתקן שיוכל לתת מענה לכל בעיה או שאלה המתעוררת בשטח בזמן האירוע. בדקו היטב מול חברת ההשכרה מהן הדרישות, האם יש צורך באנשי תפעול בזמן המסיבה ואם כן מה כמות אנשי הצוות הנדרשת.

אין חכם כבעל ניסיון

היום קל יותר מאי פעם למצוא חברה או ספק מומלץ עבור מתנפחים לילדים. הסיבה לכך היא שיתוף המידע ברשת שהופך את החיפוש לקל ולמהימן. ביקורות בגוגל, ברשתות החברתיות והמלצות של ממליצים אמיתיים – כל אלה מאפשרים לבצע הזמנת מתנפחים בקלות תוך מציאת חברת ההשכרה או הספק המומלצים ביותר. בעת הבחירה מומלץ לוודא שמדובר בחברה בעלת מוניטין, ניסיון וקהל לקוחות שיוכל לספק המלצות ממקור ראשון. בנוסף, חשוב שתעגנו כל הסכם בינכם לבין כל חברת הזמנת מתנפחים שתבחרו באמצעות חוזה מסודר בכתב. חוזה ישאיר אתכם עם כל המידע כתוב, הצעת מחיר מפורטת בכתב, נקודות שיש לקחת בחשבון ותנאים שונים שמציבה חברת ההשכרה. זכרו, ידע הוא כוח – ככל שתגיעו לאירוע מוכנים יותר כך גדל הסיכוי לחגיגה מוצלחת בלי הפתעות בלי צפויות.

 

בטיחות
מתנפח דאבל סלייד

לחבילות פרטים והזמנות, צלצלו עכשיו
079-5800073

מלאו את הטופס ונחזור אליכם בהקדם האפשרי

מצד אחד זמן להורים מצד שני הנאה לילדים

האירוע שלכם מתמקד בילדים וזה לגמרי מובן, אבל אל תשכחו את ההורים. בכדי שהמסיבה שלכם תספק חוויה מהנה עבור הורים וגם ילדים חשוב לתכנן פינות ישיבה ואזורים נעימים בהם המבוגרים יוכלו לשבת, לנוח וליהנות מהאווירה, המוסיקה והכיבוד. באירועים המתקיימים במהלך הקיץ חשוב לתכנן אזורי ישיבה מקורים ומצוננים בהם ניתן לשבת בנוחות.

אוכל הוא אחד החלקים החשובים בכל חגיגה, זהו חלק משמח שכולם אוהבים, אפילו הילדים הבררנים ביותר. מזון מאפשר לילדים להטעין את הגוף מחדש אחרי כל הקפיצות והוצאת אנרגיות. גם כאן אל תשכחו לקחת בחשבון את הקהל הבוגר – ההורים ובני המשפחה המבוגרים, ושלבו מנות שיתאימו למגוון רחב של טעמים והעדפות. מומלץ לבחור במספר מנות פופולאריות הנחשבות לחביבות על ילדים ומבוגרים כאחד, כמו פיצה או המבורגר, כך שכל אחד ימצא בדיוק מה שיאהב.

להתאים את סוג המתנפחים לקהל היעד

התאימו את סוג המתנפחים לקהל היעד. מתקנים מתנפחים נחשבים לאחת מהאטרקציות הפופולאריות במסיבות בטווח רחב של גילאים. המתקנים מספקים שפע של אפשרויות המאפשרות לבחור בדיוק את סוג המתקנים שיתאים לגיל החוגגים. ממסלולי מכשולים, מתנפחים בדמויות מצוירות ובריכות כדורים עבור מתינוקות ופעוטות ועד מתקני נינג'ה, מתנפחי מים, אקסטרים ומתנפחי ספורט עבור אירועים לבני נוער – תוכלו למצוא מתקנים שיתאימו לכל מסיבה ולכל גיל. כדי להבטיח שהאורחים שלכם יוכלו ליהנות באמת, הקפידו לבחור את סוג המתנפחים שיתאים בדיוק לגילם ולתחומי העניין הפופולאריים של קבוצת הגיל.

לשתף את בעלי השמחה

לפעמים תוך כדי הארגונים וההתרגשות הגדולה אנו עלולים לשכוח שמדובר באירוע שמיועד לילדים. שתפו את בעלי השמחה בתהליך התכנון, בבחירה של סגנון האירוע, התפאורה, הכיבוד וסוג המתנפחים. אולי תופתעו לגלות שהם יודעים בדיוק איך הם רוצים שהאירוע שלהם ייראה.

בילוי נעים!

מחפשים מתנפחים להשכרה? אצלנו יש הכול!

מתקנים מתנפחים לילדים משכירים במקום אחד: ג'אמפ קידס. למה כדאי לכם להשכיר אצלנו?
כי ברשותנו מבחר ענק של מתנפחים יפים, צבעוניים, מגניבים, גדולים וקטנים לכל הגילאים המתאימים לילדים ולמבוגרים. השירות שתקבלו הוא תמיד מקצועי ואדיב- זה הכי חשוב לנו- שתיהנו באירוע ותקבלו שירות מעולה.
מעבר לכך אנחנו מעניקים תפעול מקצועי ובטיחותי, ביטוח לכל אירוע על המתקנים והמחיר הוגן ביותר ומשתלם.
אז מה עוד אתם צריכים?  בואו ונעזור לכם ולילדכם להגשים את מסיבת המתנפחים המושלמת!

באתר שלנו תוכלו למצוא גם את חבילת המתנפחים המושלמת שתתאים ביותר לתקציבכם, לסוג האירוע, גיל וכמות המשתתפים. ברשותנו מבחר מתנפחים ומתקנים חווייתיים המתאימים לכל עונה בשנה, ממתקנים יבשים ועד מתקני מים שיהפכו כל מסיבה למרעננת במיוחד! לקבלת הצעת מחיר אטרקטיבית השאירו את פרטיכם כאן ונחזור אליכם בהקדם.

דילוג לתוכן