לוגו ג'אמפ קידס

השכרת מתנפחים לאירועים

מתכננים הפקת אירוע רטוב ומגניב? כך תעשו זאת בפשטות

אם אתם חושבים לערוך מסיבת מים ולא בטוחים מאיפה כדאי להתחיל, המדריך הבא נכתב בדיוק עבורכם. משולחנות משחק להשכרה ועד תותח קצף ומגלשת מים, הנה כל הדרכים להפוך כל אירוע רטוב לחוויה מהנה שכולם יזכרו.

מסיבת מים היא אחת הדרכים הכיפיות להתרענן ולחגוג אירוע משמח. אז איך הופכים אירוע רטוב לסיפור הצלחה? הפקת אירוע רטוב ומגניב דורשת חשיבה ויצירתיות. ראשית משלבים בין אטרקציות שונות, כמו שולחנות משחק להשכרה, מוסיקה מקפיצה, דוכני מזון מגניבים, מתקני מים וכמובן בריכה. מכניסים את המוזמנים, הורים וילדים כאחד, מערבבים היטב ומקבלים חוויה מהנה שכולם יזכרו לעוד זמן רב.

מסיבת מים מלאת אטרקציות

השימוש באטרקציות של מתקנים מתנפחים לצד שלל דוכני מזון ומוסיקה טובה, מאפשר לייצר בקלות אינטראקציה בין הילדים בגילאים השונים וכך ליהנות מאווירה קלילה ושמחה במיוחד. על ידי שילוב של מתקני מים שונים כמו מגלשות מים ותותח קצף תוכלו לייצר חוויה מלאת הנאה עבור הילדים שישמחו לגלוש, להירטב ולעבור בין שלל המתקנים. גם שולחנות משחק לילדים ודוכני אוכל המציעים כיבוד שילדים אוהבים, יאפשרו להם לקיים אינטראקציה טבעית ונינוחה וכך להפוך כל מסיבת מים לסיפור הצלחה.

מתנפח דאבל סלייד ראשית

אל תשכחו את האוכל

הפקת אירוע רטוב ומגניב חייבת לכלול גם מזון מכיוון שאוכל מהווה חלק בלתי נפרד מכל מסיבה. על אחת כמה וכמה כשמדובר במסיבת מים. השחייה בבריכה וההתרוצצות בין המתקנים השונים מעוררת רעב טבעי כך שדוכני מזון מגוונים מתבקשים כאן בהחלט. בכל אירוע רטוב ניתן לשלב בקלות עמדות מזון שונות המספקות אפשרות לאכילה וטעינה בכוחות מחודשים בין הפעילויות השונות במים. דוכני המזון הפופולאריים לאירועים מציעים מגוון מנות מלוחות ומתוקות, החביבות במיוחד על הקהל הצעיר אך גם על ההורים והאורחים המבוגרים יותר. חשוב שתשלבו מספר אפשרויות בכל קטגוריה כך שתוכלו לספק מענה לטעמים והעדפות שונות. מפינוקים מתוקים כמו שערות סבתא, פונדו, פופקורן, וופל בלגי ועד מנות עיקריות מנצחות כמו נקניקיות, המבורגרים ותוספות, נקניקיות, המבורגרים, דוכני האוכל מבטיחים להפוך את שלב הארוחה לבילוי של ממש. מלבד אוכל טעים וניחוחות מגרים, דוכני המזון מוסיפים עניין ורושם לאירוע ומקנים לו מראה מושקע ומזמין יותר. למרות שמדובר באירוע רטוב, ניתן למקם בקלות אזורי אכילה מקורים או אוהלים שיאפשרו לאורחים ליהנות מהארוחה למרות הסביבה הרטובה.

דוכן פיצה
פוד טראק נקניקיות

אירוע המעודד אינטראקציה בין ילדים

עידוד אינטראקציה בין ילדים יוצר תחושה של אחווה ומעורבות. ארגון משחקי מים מבוססי צוות מעודד שיתוף פעולה ותחרות ידידותית. חשבו מראש על רעיונות לפעילויות קבוצתיות אינטראקטיביות שיוסיפו ריגוש ויעודדו השתתפות פעילה. גם תכנון נכון של מגוון האטרקציות באירוע יכול לייצר חוויה מגובשת ומהנה לאורחים. מומלץ לתכנן אזורים שונים למתנפחים, תותח קצף, דוכני מזון ושולחנות משחק כך שהילדים ייפגשו לאורך האירוע בתחנות השונות ובדרך אליהן.  

תותחי קצף

לחבילות פרטים והזמנות, צלצלו עכשיו
079-5800073

מלאו את הטופס ונחזור אליכם בהקדם האפשרי

מים, מים בששון

מתנפחי מים הם הכוכבים של כל אירוע רטוב. שילוב מגלשות מתנפחות, מסלולי מכשולים ומתקני מים שונים מעודד צחוק ושובבות בקרב האורחים. ממשטחי התזה ועד לבריכות מתנפחות, המתקנים האלו יוצרים אווירה של כיף והרפתקנות. גם תותח קצף מוסיף אלמנט של ריגוש ובידור, ויוצר אזור מלא קצף לאורחים להשתולל וליהנות. המראה של קצף מצליח לעורר התרגשות ולהזמין השתתפות. התותח משחרר קצף לבן באופן  מבוקר וכך מבטיח חוויה בטוחה ומהנה לאורחים בכל הגילאים. חשוב לדאוג לפיקוח על ידי צוות מיומן אשר יבטיח תפעול ובטיחות תקינים של אזור תותחי הקצף ומתקני המים השונים.

מה חשוב לזכור וממה כדאי להימנע?

אז אחרי שדיברנו על החלק העיקרי באירוע – מתנפחי המים ועמדות המזון, הנה עוד כמה נקודות שכדאי לקחת בחשבון כשמתכננים הפקת אירוע רטוב ומגניב שמהותו – מסיבת מים:

  • מלבד מתקני המים גם שולחנות משחק לילדים נחשבים לבחירה פופולארית בכל מסיבת מים. השולחנות מעודדים שיתוף פעולה ותחרות בריאה בין הילדים וכך מגבשים בין האורחים, גם אם מדובר באירוע רב גילאי.
  • מוסיקה קובעת את הטון והאנרגיה של כל מסיבה. אל תשאירו את הפלייליסט לרגע האחרון, הכינו את רשימת השירים מראש, אך היו פתוחים והישארו קשובים לבקשות הקהל. למוסיקה יש כוח לרומם כל אירוע ברגע, להרים את רמות האנרגיה ומצב הרוח ולעודד השתתפות. ודאו שהרמקולים וציוד ההגברה שלכם הינו עמיד במים או שהקפידו למקמו באזור מרוחק ומוגן.

בהצלחה!

מחפשים מתנפחים להשכרה? אצלנו יש הכול!

מתקנים מתנפחים לילדים משכירים במקום אחד: ג'אמפ קידס. למה כדאי לכם להשכיר אצלנו?
כי ברשותנו מבחר ענק של מתנפחים יפים, צבעוניים, מגניבים, גדולים וקטנים לכל הגילאים המתאימים לילדים ולמבוגרים. השירות שתקבלו הוא תמיד מקצועי ואדיב- זה הכי חשוב לנו- שתיהנו באירוע ותקבלו שירות מעולה.
מעבר לכך אנחנו מעניקים תפעול מקצועי ובטיחותי, ביטוח לכל אירוע על המתקנים והמחיר הוגן ביותר ומשתלם.
אז מה עוד אתם צריכים?  בואו ונעזור לכם ולילדכם להגשים את מסיבת המתנפחים המושלמת!

באתר שלנו תוכלו למצוא גם את חבילת המתנפחים המושלמת שתתאים ביותר לתקציבכם, לסוג האירוע, גיל וכמות המשתתפים. ברשותנו מבחר מתנפחים ומתקנים חווייתיים המתאימים לכל עונה בשנה, ממתקנים יבשים ועד מתקני מים שיהפכו כל מסיבה למרעננת במיוחד! לקבלת הצעת מחיר אטרקטיבית השאירו את פרטיכם כאן ונחזור אליכם בהקדם.

דילוג לתוכן