לוגו ג'אמפ קידס

השכרת מתנפחים לאירועים

מהו הסוד של מתקנים מתנפחים שהופך אותם למוצלחים ומבוקשים

מתקנים מתנפחים נחשבים לאחת מהאטרקציות המובילות בכל אירוע לקטנים ולגדולים כאחד. אז מהו מה סוד ההצלחה שלהם? בואו נגלה יחד מהם הפרמטרים שהופכים אותם למוצלחים ולמבוקשים בכל חגיגה!

מי לא אוהב מתקנים מתנפחים? מילדים ועד מבוגרים – כולם אוהבים להשתולל, להוציא אנרגיה וליהנות מקצת שבירת שגרה. מתקני ספורט, מתקנים לילדים, מתקנים לים כמו מתנפחי מים או מגלשות מים, כל אלו הם רק חלק קטן ממתקנים מתנפחים מהנים שתוכלו לשלב אצלכם באירוע. בין אם מדובר באירוע המוקדש לנערים ומתבגרים, לילדים בגילאים צעירים או לקהל בוגר, כאן השמיים הם הגבול. הנה כמה מהסיבות שהופכות את המתקנים האלה לאירוע מלא הנאה בכל פעם מחדש.

אטרקציה לכל הגילאים

אחד הפרמטרים הבולטים שהופכים מתנפחים לאחת מהאטרקציות הפופולאריות ביותר בכל אירוע הוא המגוון הרב שהם מציעים שמתאים לכל גיל. מתקנים מתנפחים לילדים פופולאריים מאוד בקרב פעוטות וילדי גן ובית ספר, אבל מתקנים מתנפחים נחשבים גם לבילוי מגניב וכיפי עבור בני נוער ואפילו בקרב מבוגרים. האופי האתגרי של חלק מהמתקנים מאפשר לשלב אותם באירועי גיבוש שם ניתן לייצר תחנות עם קבוצות משתתפים. 

העובדים מוזמנים לקחת חלק בתחרות, לנסות להוביל את האתגר ולכבוש את המקום הראשון. המתקנים המתנפחים מציעים שלל אפשרויות בילוי עבור כל סוג אירוע, החל מבריכות כדורים, דרך מסלולי מכשולים ומגלשות לפעוטות וילדים ועד מתקני נינג'ה ואקסטרים עבור בני נוער ומבוגרים. בזכות הוורסטיליות הרבה שלהם, אפשר להתאים את המתקנים לגיל ולתחומי העניין של קהל היעד בכל בילוי. כך, שכולם יוכלו להשתתף, ליהנות מחוויה מהנה, להוציא אנרגיות, לקום וליפול שוב ושוב.

נגישות וניידות

קלות הנגישות והניוד של מתקנים מתנפחים תורמת משמעותית לפופולריות שלהם. מתקנים אלה מתוכננים להקמה, לניפוח ולפירוק בקלות, תוך שהם דורשים זמן ומאמץ מינימליים. הניידות שלהם מאפשרת להעביר אותם למקומות שונים, מה שהופך אותם לבחירה נוחה לאירועים הנערכים במקומות שונים, בין אם מדובר באירוע מקורה או במסיבה המתקיימת בחוץ. בחלק מהמקרים תידרשו בנוכחות של איש צוות שיוכל לתפעל את המתקן במהלך האירוע וחלק מהמתקנים ניתן לתפעול באופן עצמאי.  

המתנפחים שיקפיצו את ילדיכם
מתנפח מיניונים
מתנפח סופר סלייד מבט מהחזית

הכי מהנה, הכי מצחיק

מתנפחים לילדים מספקים אירוע שמח מלא צחוקים עבור הורים וילדים כאחד. האופי האינטראקטיבי שלהם מעודד פעילות גופנית ותנועה כמו קפיצות ואקרובטיקה קלה שילדים אוהבים לבצע, מעודד צחוק, התרגשות ומעורבות בקרב המשתתפים. כל אלה הופכים אותם למרכז של כיף ושעשועים באירועים שונים, ממסיבות סיום שנה לגנים, ועד ימי הולדת וכמובן מסיבות בר מצווה ובת מצווה.

שפע של אפשרויות

אחת הסיבות העיקריות להצלחה של מתנפחים נעוצה במגוון הרב שהם מציעים. המתקנים האלה מגיעים בצורות, גדלים ונושאים שונים כמו דמויות מצוירות מסדרות ילדים אהובות, ומציעים מגוון רחב של אפשרויות – מטירות קופצניות ומסלולי מכשולים ועד מגלשות, משחקים אינטראקטיביים ומתקני ספורט ומים. המגוון הרחב מספק מענה לקבוצות גיל שונות, תחומי עניין ונושאי אירועים שונים, מה שהופך אותם למתאימים למגוון רחב של אירועים, החל ממסיבות ילדים ועד לאירועי חברה ופסטיבלים.

ילד קופץ

לחבילות פרטים והזמנות, צלצלו עכשיו
079-5800073

מלאו את הטופס ונחזור אליכם בהקדם האפשרי

בטיחות שימוש

מתקנים מתנפחים נחשבים לבטוחים במיוחד לשימוש בזכות השימוש בחומרים חזקים ועמידים, מערכות עיגון ואמצעי בטיחות מובנים. היצרנים מקפידים על תקני בטיחות מחמירים ומבצעים בדיקות סדירות כדי להבטיח את תקינות המתנפחים ועמידה בתקני הבטיחות הנדרשים. פרט זה הופך אותם לבחירה מועדפת לאירועים לילדים ולמשפחות.

מיתוג והתאמה אישית

השפע הרב של המתקנים המתנפחים מאפשר להתאים אותם אישית כך שישתלבו בהרמוניה עם סגנונות שונים ולכמעט כל קונספט עיצובי שתבחרו עבור האירוע. השימוש בהם יאפשר לכם לקחת את האווירה ועיצוב האירוע כמה צעדים קדימה ולייצר תפאורה מרשימה ומיוחדת שתצליח להפתיע ולרגש את האורחים.

מחירים נוחים לכל כיס

מתקנים מתנפחים מספקים פתרון בילוי משתלם במיוחד, בזכות התמחור הנגיש והנוח שלהם. עלויות ההשכרה שלהם באמצעות חברות להשכרת ציוד מתנפחים, נחשבות משתלמות ונוחות. המחירים הנגישים שלהם הופכים את המתנפחים לבחירה אטרקטיבית עבור מתכנני ומארגני אירועים שמחפשים בידור מהנה במסגרת מגבלות התקציב.

אלו היו רק חלק מהסיבות שהופכות את המתנפחים לאחת האטרקציות המנצחות עבור כל חגיגה. שלבו אותם גם אצלכם באירוע ותיהנו מחגיגה בלתי נשכחת. בהצלחה!

מחפשים מתנפחים להשכרה? אצלנו יש הכול!

מתקנים מתנפחים לילדים משכירים במקום אחד: ג'אמפ קידס. אז למה כדאי לכם לבחור דווקא בנו? מכיוון שאצלנו תמצאו שפע ומגוון רחב של מתנפחים מגניבים לילדים. השירות שאנו מעניקים ללקוחותינו הוא שירות אדיב, תפעול מקצועי ובטיחותי והמחיר הוגן ביותר ומשתלם. אז מה עוד אתם צריכים? אם החגיגה המושלמת עבור ילדיכם היא בראש מעיינכם, אנחנו נשמח להגשים את החלום יחד איתכם.

באתר שלנו תוכלו למצוא את חבילת המתנפחים המושלמת בהתאם לתקציבכם, לסוג האירוע, גיל וכמות המשתתפים. אצלנו תמצאו מתנפחים ומתקנים חווייתיים המתאימים לכל עונה בשנה, ממתקנים יבשים ועד מתקני מים שיהפכו כל מסיבה למרעננת במיוחד! לקבלת הצעת מחיר אטרקטיבית השאירו את פרטיכם כאן ונחזור אליכם בהקדם.

דילוג לתוכן