לוגו ג'אמפ קידס

השכרת מתנפחים לאירועים

הכיבוד המושלם בהפקת מסיבת יום הולדת לילדים

מה הופך מסיבת יום הולדת לילדים למוצלחת במיוחד? אחת מהנקודות החשובות ביותר היא כיבוד שהופך את האירוע לחוויה מהנה, עם מנות שמתמקדות בכל מה שילדים אוהבים. הנה כל מה שחשוב לדעת על כיבוד ליום הולדת שהילדים לא ישכחו

מלבד אטרקציות כמו מתקנים מתנפחים, שולחנות משחק ודי ג'יי שמנגן מוסיקה מקפיצה – מזון הוא אחת הדרכים הטובות ביותר לשדרג כל מסיבת יום הולדת ולהפוך אותה לבילוי מלא הנאה. אז איך מצליחים לחדש, לגוון ולהפתיע את הילדים המתוחכמים שכבר ראו הכול? כל התשובות בפנים.

תפריט המשלב בין טרנדי לקלאסי

הימים בהם כיבוד ליום הולדת הסתכם בחצאי פיתות עם חומוס ומלפפון חמוץ, עוגת שוקולד עם סוכריות ושקית הפתעה לקינוח, כבר עברו מזמן. כיום, כל מסיבת יום הולדת שמכבדת את עצמה מציעה אוכל משובח, שמספק חוויה קולינרית אמיתית עבור הורים וילדים כאחד. התפריט האולטימטיבי מורכב משילוב בין מנות קלאסיות שאהובות בכל גיל לצד מנות חדשניות בהשראת הטרנדים החדשים בעולם.

אוכל המתאים לגיל הילדים

ילדים מתחלקים למספר קבוצות גיל: תינוקות ופעוטות, ילדי גן בוגרים, ילדים בגילאי בית ספר ובני נוער בוגרים. כדי לספק כיבוד ליום הולדת שיתאים בדיוק למוזמנים חשוב להתאים אותו לגיל הקהל. ילדי גן ובני נוער מחזיקים בטעם שונה לגמרי ומאידך ישנן מנות שנחשבות למנצחות בכל גיל.  יש לחשוב מראש מה גיל האורחים הממוצע, ובהתאם לכך לבנות תפריט שיצליח לקלוע למכנה המשותף הרחב ביותר.

מפל שוקולד להשכרה | השכרת מפל שוקולד או מזרקת שוקולד - JumpKids
דוכן פופקורן

אוכל בריא וגם טעים? בטח שיש כזה דבר!

ילדים יודעים בדיוק מה הם אוהבים. כדי להפוך כל כיבוד ליום הולדת לאטרקציה אמיתית מומלץ לשלב באירוע מגוון דוכני מנות שונים, המציעים מנות מלוחות ומתוקות פופולאריות. בנוסף תוכלו להגיש באירוע מנות המשלבות אוכל בריא כמו סלט או פלטת ירקות חתוכים ומנות המופקות על בסיס חומרי גלם איכותיים. אל תשכחו למקם מכונת שתיה המציעה מגוון סוגי משקאות לצד מים טריים בכדי שהילדים יוכלו לשתות, לנוח קצת ולהטען באנרגיות מחדש. אם חלק מהמוזמנים מתמודדים עם אלרגיות שונות למזון, כמו אלרגיה לגלוטן, או אלרגיה לסוגי אגוזים או לבוטנים, חשוב מאוד שתיערכו לכך מראש עם תפריט מותאם תוך הימנעות או שמירה על אזור סטרילי ממזונות מסוימים במידת הצורך.

כיבוד ליום הולדת שילדים הכי אוהבים

דוכני מזון מאפשרים לייצר חוויה ייחודית ומרשימה עבור אורחים בכל גיל. כשמדובר במסיבה המוקדשת לילדים יש לכך אפקט כפול. זאת מכיוון שדוכני מזון מוכרים לנו מאירועים לקהל בוגר, וכך הילדים זוכים להרגיש ממש כמו הגדולים. הדוכנים האלו מתאימים לכל מסיבה המתקיימת באולם מקורה או כל מקום פתוח וניתן לשלב אותם ברוב סוגי האירועים והמסיבות.

דוכן טורטיות
וופל בלגי
מפל שוקולד להשכרה | השכרת מפל שוקולד או מזרקת שוקולד - JumpKids

לחבילות פרטים והזמנות, צלצלו עכשיו
079-5800073

מלאו את הטופס ונחזור אליכם בהקדם האפשרי

אז מהם סוגי הדוכנים המומלצים והאהובים ביותר?

הנה התשובות. בגזרת המנות עיקריות: עמדת נקניקיה בלחמנייה ועמדת המבורגרים נחשבות לבחירות המובילות עבור מנה עיקרית קלילה, אך משביעה וכיפית שהילדים תמיד שמחים לזלול. המנות מוגשות לצד רטבים ותוספות כמו ירקות וכרוב כבוש. לקראת סיום האירוע אתם מוזמנים להשאיר אותם עם טעם של עוד ולפנק עם קצת מתוק לקינוח. בין המנות המובילות תמצאו קינוחים אהובים כמו וופל בלגי חם ופריך, שערות סבתא (מכונת סוכר) עם ריח קרמלי משכר וטעם שקשה להפסיק לאכול, עמדת פונדו עם מפל שוקולד שקשה להחליט מה הוא יותר, יפה או טעים. אל השוקולד מצורפים מגוון סוגי פירות טריים כמו אננס, תותים ובננה לצד ממתקים כמו מרשמלו שמשתלבים יחד באופן מדויק. לצד כל אלה תוכלו לשלב גם נשנושים כמו פופקורן מתוק או מלוח שישמחו את הילדים.

פוד טראק נקניקיות חמות
מכונת שערות סבתא- מכונת סוכר להשכרה - Jumpkids

להתאים את הכיבוד לכל יום בשנה

נקודה נוספת שכדאי לקחת בחשבון כשמתכננים כיבוד ליום הולדת היא התקופה בשנה. האירוע שלכם מתקיים במהלך החורף? שלבו משקאות חמים ומפנקים כמו שוקו חם ועשיר שיתאים לילדים וגם להורים המלווים באירוע. אם המסיבה מתרחשת בשיא הקיץ, צננו את החום הלוהט עם מנות קרות כמו גלידה, ברד (המלצה מיוחדת מאיתנו: גם קפה ברד להורים!) וכמובן סוגים שונים של שתייה קלה קרה כקרח.

אז אחרי שעברנו על כל הנקודות החשובות, אתם מוכנים לצאת לדרך ולתכנן את אירוע החלומות שלכם. בהצלחה!

שוקו חם
דוכן ברד

מחפשים מתנפחים להשכרה? אתם יכולים להפסיק לחפש-אצלנו יש הכול!

אם גם אתרם מחפשים בצורה קדחתנית מתקנים מתנפחים לילדים, דעו לכם כי מהיום אתם יכולים להשכיר אותם במקום אחד: ג'אמפ קידס- הבית של מתקנים מתנפחים להשכרה.

אז למה כדאי לכם לבחור דווקא בנו? אתם בוודאי שואלים לא? מכיוון שאצלנו תמצאו שפע ומגוון רחב של מתנפחים מגניבים לילדים, לבני נוער לבוגרים וגם למבוגרים. השירות שתקבלו מאיתנו הוא שירות ייחודי, מקצועי, אדיב, ובטיחותי. בנוסף לכל אלה אצלנו תזכו לתפעול מקצועי של כל המתקנים והמחיר – המחיר שלנו הוגן ביותר ומשתלם. אז מה עוד אתם צריכים? אם החגיגה המושלמת עבור ילדיכם היא בראש מעיינכם, אנחנו נשמח להגשים את החלום ביחד איתכם.

באתר ג'אמפ קידס תוכלו למצוא את חבילת המתנפחים המושלמת המתאימה ביותר לתקציבכם, לאירוע, לגיל ולכמות המשתתפים באירוע המשמח. ברשותנו מתנפחים ומתקנים חווייתיים המתאימים לכל עונה בשנה, החל ממתקנים יבשים ועד מתקני מים שיהפכו כל מסיבה למרעננת במיוחד!

רוצים לקבל הצעת מחיר? אין בעיה! לקבלת הצעת מחיר אטרקטיבית השאירו את פרטיכם כאן ונחזור אליכם בהקדם.

דילוג לתוכן