לוגו ג'אמפ קידס

השכרת מתנפחים לאירועים

איך להפוך מסיבה רטובה למסיבה תוססת

מסיבת מים היא אירוע שמח מלא אנרגיות ושמחה, במיוחד כשהחוגגים הם ילדים. אז איך אפשר לקחת כל מסיבה רטובה ולהפוך אותה לחוויה אפילו עוד יותר מהנה, שונה ומיוחדת? תותח קצף זאת התשובה! הנה כל הסיבות מדוע כדאי לשלב תותח קצף במסיבה הבאה שלכם

כשמזג האוויר מתחמם והמעלות מתחילות לטפס, מסיבת מים היא אחת הדרכים הטובות ביותר להתרענן. מתנפחים לבריכה מאפשרים לפרוק אנרגיות במים וליהנות מבילוי משגע ומלא הומור. אם אתם רוצים להוסיף אלמנט של הנאה לבילוי, להצליח להפתיע את האורחים שלכם, ילדים או בוגרים, אתם יכולים לעשות את זה בקלות בעזרת תותח קצף – אחד מהמתקנים הפופולאריים והאהובים ביותר בכל מסיבה רטובה. את תותח הקצף ניתן להשכיר בקלות באמצעות חברות ציוד המתמחות במתקנים מתנפחים להשכרה.

תותח קצף – הדרך הכי טובה לשדרוג מסיבה רטובה

מסיבה רטובה היא אירוע כיפי לכל הדעות, אבל מה אם היינו אומרים לכם שאתם יכולים לשדרג את החוויה הזו ולהפוך אותה אפילו ליותר תוססת ומהנה? הכירו את התבלין הסודי של כל מסיבת בריכה: תותח קצף. המתקן המגניב הזה מאפשר לשדרג כל מסיבה ברגע, בזכות קצף לבן נקי על בסיס סבון, אשר נורה בקצב מהיר לתוך המתחם והופך אותו ללבן כשלג תוך זמן קצר. תותח הקצף מעודד את הילדים לרקוד, להשתולל וליהנות יחד. הילדים אוהבים להשתולל ולשחק בתוך הקצף הלבן, ולתת לדמיון שלהם להפליג בזמן שהם רוקדים, קופצים וגולשים.

תותחי קצף

ליצור חוויה מרגשת שאף פעם לא תישכח

מסיבת בריכה עם מתקנים מתנפחים נחשבת לאחד הבילויים שילדים הכי אוהבים, אבל תוספת של תותח קצף יכולה לקחת אותה לשלב הבא. תותח הקצף מוסיף אלמנט של הפתעה, כיף וריגוש שהילדים לא ישכחו לעוד שנים. בשילוב עם מוסיקה מקפיצה ברקע, תותח קצף נחשב לתוספת שיכולה להפוך מסיבת בריכה מתנפחי מים רגילה למסיבה יוצאת דופן. היכולת שלו לייצר הר של קצף תוך דקות מצליח לשנות מיד את האווירה ולייצר תחושה של התרגשות ועניין בקרב הילדים. את תותח הקצף מומלץ לשמור בהפתעה עד לשיא המסיבה ולהפעיל אותו שהחוגגים כבר נמצאים בתוך אווירת המסיבה.

תותח קצף עומד

לחבילות פרטים והזמנות, צלצלו עכשיו
079-5800073

מלאו את הטופס ונחזור אליכם בהקדם האפשרי

לקחת את המסיבה לשלב הבא

שילוב של תותח קצף במסיבת מים יכול להפוך אותה למפתיעה ומרגשת. הקצף האוורירי, האווירה המקפיצה והמים המרעננים, כל אלו יוצרים אווירה ייחודית ומרגשת שהילדים יזכרו לשנים הבאות. נוסף לכל אלה, תוכלו לשדרג את החוויה הזו אפילו יותר, על ידי תכנון פעילויות שונות ומשחקים בתוך הקצף. משחקים כמו ציד אוצרות בתוך הררי קצף או אפילו מסיבת ריקודים לפי סגנון יכולים לשמור על רמת אנרגיה גבוהה ועל מעורבות גבוהה בקרב המשתתפים. משחקי הקצף האלו תורמים גם לעבודת צוות ותחרות ידידותית שתוסיף לריגוש ותיצור חוויה בלתי נשכחת בקרב כל אחד מהילדים.

מתנפח טום וג'רי

אל תשכחו את הכיבוד

מסיבת מים גורמת לתיאבון, ודאו שאתם מוכנים מראש עם כיבוד מפנק לחוגגים שיאפשר להם לנוח וליהנות מאוכל טעים. דוכני מזון נחשבים לאלטרנטיבה הטעימה והנוחה ביותר לכל אירוע, כולל מסיבה רטובה. בין דוכני המזון המומלצים עבור מסיבה שכזו תמצאו נשנושים כיפים שכולם אוהבים כמו פופקורן מתוק או מלוח, קינוחים מתוקים ומגרים כמו וופל בלגי חם המוגש לצד שלל תוספות, שערות סבתא (מכונת סוכר) וכמובן עמדת פונדו עם מפל שוקולד חם שקשה לעמוד בפניו. למנה עיקרית מומלץ לבחור בדוכני מזון שיאפשרו לכם להגיש מנות קלילות אך משביעות ומהנות כמו עמדת נקניקיה בלחמניה או המבורגר, וכמובן לא לשכוח מכונת שתיה שתאפשר לילדים גישה למגוון סוגי משקאות קלים ומים לאורך המסיבה כולה.

דוכן מזון להשכרה
דוכן פנקייק

שמרו על בטיחות

שימו לב, כשמדובר במסיבה רטובה לילדים חשוב לנקוט במשנה זהירות ולהקפיד על בטיחות. בשימוש בתותח קצף מומלץ ליצור אזור קצף ייעודי ולעשות שימוש באמצעי בטיחות כמו מחצלות מונעות החלקה או גידור של האזור / סגירה. בנוסף, חשוב להקפיד על צוות תפעול או על מבוגרים אחראיים שיוודאו שהילדים משחקים בבטחה במתחם. במידה ומדובר במסיבה רבת משתתפים, הגבלת מספר הילדים באזור הקצף או חלוקה למספר קבוצות כך שהילדים ייכנסו לאזור בתורות תעזור לכם לשמור על השליטה ותבטיח חוויה בטוחה ומהנה לכולם. בהצלחה!

בטיחות

מחפשים מתקנים מתנפחים? אצלנו יש את כולם, ועוד!

מתקנים מתנפחים לילדים משכירים במקום אחד: ג'אמפ קידס. אז למה לבחור בנו? השפע והמגוון אינסופיים וכוללים שלל מתנפחים אטרקטיביים לילדים, השירות אדיב, התפעול מקצועי ובטיחותי והמחיר הגון, אז מה עוד צריך? אם אתם חולמים על החגיגה המושלמת עבור ילדיכם, נשמח להגשים את החלום יחד איתכם. אנו כאן כדי לבנות עבורכם את חבילת המתנפחים המושלמת בהתאם לתקציב שלכם, לסוג האירוע וגיל המשתתפים. אצלנו תמצאו מתנפחים ומתקנים חווייתיים המתאימים לכל עונה בשנה, ממתקנים יבשים ועד מתקני מים שיהפכו כל מסיבה למרעננת במיוחד! לקבל הצעת מחיר אטרקטיבית השאירו את פרטיכם כאן ונחזור אליכם בהקדם.

דילוג לתוכן