לוגו ג'אמפ קידס

השכרת מתנפחים לאירועים

השכרת מתנפחים בצפון

נראה כי כיום כל הורה רוצה להפיק עבור ילדיו את האירוע הכי נוצץ, בעודו תר אחרי אטרקציות לאירועים בצפון. הורים מבועתים מכך שהאירוע של ילדם יסתמן ככישלון, ועל כן יעשו הכול כדי למצוא את האטרקציה הטובה ביותר, שכל משתתפי האירוע יהיו שבעי רצון, ובעיקר שייהנו מהחוויה.

אחת האפשרויות הרווחות ביותר, להשגת מטרה זאת, היא מתנפחים להשכרה בצפון- ואם רוצים להעצים את החגיגה ולהפוך את החגיגה למסיבה אז אפשר לחפש חברה עם מתנפחי מים להשכרה בצפון בדרום או במרכז הארץ. לא משנה בני כמה הילדים שלכם, עם המתנפחים הם יחגגו שעות מרובות. זה ממש לא חשוב מה "הסיבה למסיבה", כל אירוע – לילדים, למבוגרים, יתמלא בשמחה ובאושר צרוף עם המתנפחים. גם מבחינת העלות – ממש אין לכם מה לדאוג, היא שווה לכל כיס. על כל זה ועל עוד המון נושאים, נדון במאמר שלפניכם.

מה חשיבותם של כללי הבטיחות של מתנפחים להשכרה בצפון?

יש משנה חשיבות לכל ההיבט של כללי הביטחון, בטרם ביצוע של הזמנת מתנפחים להשכרה בצפון. עליכם לוודא, מבעוד מועד, שהחברה שממנה אתה משכירים את המתנפחים מחזיקה בביטוח המתאים. לשם השקט הנפשי, תבררו מראש עם נציגי החברה של השכרת המתנפחים האם הם יכולים לשלוח לכם מפעיל מקצועי לאירוע.

ככל הנראה אתם תצטרכו להוסיף עוד כמה שקלים, על זמנו היקר של המפעיל, אבל כך תוודאו שהמתנפחים הותקנו בצורה בטיחותית, ושלא נשקפת לאף אורח שלכם סכנה. במידה והחברה מסרבת לשלוח לאירוע שלכם מפעיל, בתור האדם המבוגר באירוע – עליכם מוטלת כל האחריות לביטחון המוזמנים לאירוע.

חשוב שתבינו, כי אסור להיכנס למתנפחים לפני שמסיימים לנפח אותם, צריך להקפיד לשתות הרבה, בפרט אם מדובר אודות אירוע שנערך בימים החמים. כמו כן, אסור לעלות למתנפחים עם נעליים, כי אם רק לעלות עליהם יחפים. בנוסף לכך, אסור לקחת עמכם חפצים שעשויים לרחף ולהסב נזק לשאר המטפסים, וכיוצא בזאת.

לפי איזה פרמטרים בוחרים חברת השכרת מתנפחים באזור הצפון?

קצרה היריעה מלהכיל את כל הפרמטרים החשובים, שלפני בחירת חברת מתנפחי מים להשכרה בצפון. בכל זאת, נציג בפניכם את החשובים שבהם, כלהלן –

  • חשוב שלחברה שמספקת מתנפחים תהיה תעודת יושר, המאפשרת כניסת המתקנים והמפעלים למקומות מסוימים, כדוגמת בתי ספר או גנים.
  • יש למצוא חברה שמשכירה מתנפחים ששמה הולך לפניה ושהרקורד של הניסיון שלה הוא עשיר, ועל כך שיעידו הלקוחות שלה.
  • חייבים שהמתקינים של המתנפחים יעבדו עם היתר שמרשה להם לעבוד בתחום.
  • משמעותי לבחור חברה להשכרת מתנפחים שמספקת שירות אדיב, כמו גם שמספקת שירות מקצועי. ואת זה יש לברר מראש.
  • יש לבדוק שחברת המתנפחים מגובה עם אישור של מהנדס בטיחות של מכון התקנים.
  • וכמובן, בל נשכח את חובת הצגת ביטוח צד שלישי. אל תסתפקו "בהצהרה" של החברה, תבקשו לראות במו עינכם את תעודת הביטוח.

איך אפשר להוזיל את השכרת מתנפחים בצפון?

נתחיל עם האמירה המעודדת, השכרת מתנפחי מים בצפון ממש אינה יקרה. ממוצע המחירים הוא בין מאתיים ומשהו ₪, לבין חמש מאות ₪. אבל זה לא סוף פסוק. ביכולתכם להוזיל עלויות. הכיצד? יופי ששאלתם. ובכן, במידה ותעשו הזמנה ביחד עם עוד הורים, למשל – תרכזו ביום הולדת אחד כמה ילדים, כי אז העלות לכל הורה תתחלק בין כולם, ואף תזכו לקבל הנחה. באופן הזה, תתגמלו את הילדים שלכם באטרקציה מדהימה, ותחסכו הרבה כסף. אז הגענו למסקנה שמתנפחי מים להשכרה בצפון הם בהישג ידכם. חשוב לוודא רק שלחברה יש ביטוח על המתקנים ושהיא יכולה לספק לכם גם מפעיל שיהיה אחראי על המתקן בזמן פעולתו.

כיצד השכרת מתנפחים בצפון תסייע לכם לשבור את השגרה?

נכון, השגרה מאוד חשובה, אבל כמה אפשר? לפעמים בא פשוט לנפץ אותה. לעשות משהו חדש. משהו מסעיר יותר. ובכן, זה ממש תלוי בכם. אתם יכולים לשבור את השגרה באמצעות הזמנה של השכרת מתנפח בצפון. באם יש לכם ברקע תכנון לאירוע מסוים, או שפשוט תפיקו אחד כזה – סתם, בלי סיבה, כדאי שתזמינו מתנפח בצפון. הם בהחלט ישנו לכם כל הווי שגרתי. הם יפיצו חיים באירוע העתידי שלכם. תצאו קצת מהמקום הנוח שלכם, תשברו את "כל הכלים", גם לכם מותר להתנהג לפעמים כמו ילדים קטנים.

האם אפשר לקיים אירוע, בלי מתנפחים בצפון?

בהנחה שמדובר על אירוע לילדים, פשוט תשכחו מזה. הילדים הם "הגרופים" הכי גדולים של האטרקציה – מתנפח מים בצפון. מדובר באטרקציה שהילדים כבר מחשבים בראשם זמן רב מתי יגיע האירוע שלהם והם יזכו לקבל מתנפחים לילדים בצפון. כאשר מתכננים אירוע לילדים, יש כבר למן ההתחלה לחפש חברה שמספקת אטרקציה לאירועים בצפון, חברה ששמה הולך לפניה. שהיא מחזיקה בארסנל שלה מנעד רב של מתנפחים להשכרה בצפון, על מנת שהילדים שלכם יהיו מאושרים באירוע שלהם. במידה והילדים שלכם ממש קטנים, אל תדאגו, יש גם לזה פתרון. ניתן להשכיר כיום עמדת ג'ימבורי, לילדים שעדיין אינם מורשים לעלות על כל מיני מתנפחים.

האם השכרת מתנפחים באזור הצפון חייבת להתבצע דווקא מהבית?

לא משנה בני כמה הילדים שלכם, בני שלוש או בני חמש עשרה, מתנפחים מים בצפון תמיד יעניינו אותם ויגרמו להם לאושר צרוף. אטרקציות לאירועים בצפון מלווה בפעילות שמאוד מתגמלת את הילדים. זה הזמן שהם נוטשים את המסכים, וממש עושים פעילות פיסית. מדובר אודות פעילות אשר מבוססת על קבלה, האזנה, כיבוד המרחב והקשבה לכל המשתתפים. מתנפחים בצפון אינם חייבים להגיע ישירות לבית שלכם. אתם יכולים להשכיר אותם אף במידה ואתם יוצאים לקמפינג. החברה תדאג לכך שתקבלו את כל הנחיות הבטיחות ואת כל הציוד הנלווה, לרבות הנחיות והוראות כלליות.

לסיכום- אם אתם מחפשים מתנפחי מים להשכרה בצפון, ואתם מחפשים חברה אמינה וראויה, כזו שתספק לכם שירות ברמה גבוהה, ביטוח, מפעילים ועוד שלל דוכני מזון ואטרקציות אנחנו מזמינים אתכם ליצור עימנו קשר, ונשמח לעמוד לרשותכם.

מתנפח בוב ספוג
מתנפח ספידרמן
מתנפח גירפה
מתנפח אתגרון גדול
דילוג לתוכן